5 października 2014

Wietrzny dzień w Gdyni // Windy day in Gdynia

(English version below)
Zanim zacznę... 
Ogromnie dziękuję za te ponad 200 wejść w tak krótkim czasie i wszystkie komentarze! 
(Mam nadzieję, że dzisiejszy post również będzie się Wam podobał.)
Mimo powrotu do Warszawy, zamieszczam dziś zdjęcia zrobione w Gdyni. Tego dnia było bardzo słonecznie, ale niestety okropnie wiało, dlatego też miejscem sesji nie był port, a Kamienna Góra, z której widoki są jeszcze wspanialsze. Bardzo lubię obserwować stamtąd port, marinę oraz statki, a w dni o dobrej widoczności również Hel majaczący w oddali... 
Ze względu na zmienną pogodę, wybrałam 'bezpieczny' zestaw - botki w razie nagłego, przelotnego deszczu oraz lekki, ale świetnie chroniący przed nieprzyjemnym wiatrem płaszcz/parkę. Włosy przy silniejszych podmuchach latały mi na wszystkie strony, z tego powodu spięłam je z tyłu. 
Jeszcze raz polecam Wam trójmiasto i Gdynię! 
I zapraszam na moją stronę na Facebooku oraz Instagrama.

Before I start...
I would like to thank all of you for those more than 200 entries on the blog in such short time and for all your comments! 
(I really hope you'll like today's post as much as the previous ones.)
Despite my return to Warsaw, I present you today the photos taken in Gdynia. It was a very sunny, but unfortunately also a terribly windy, day. That's why the place for session wasn't the port but Kamienna Gora (A Stone Mountain). And the views from there are even greater - I love watching the port, yacht marina, ships, and on days with high visibility even Hel from over there...
Because of the fickle weather, I chose a 'safe outfit' - biker boots in case of a suden, unexpected rain and a light coat/parka which was a great protection against unpleasant wind. My hair was flying in all directions due to the wind, so I pinned it back. 
Once again I recommend you Tricity and Gdynia!
And I invite you to my Facebook page as well as to Instagram.










jeans - American Eagle Outfitters, blouse - Oysho, coat/parka - Tchibo, biker boots- Wojas, gloves - Wittchen, necklace - ebay.

20 komentarzy:

  1. Mnie do Trójmiasta namawiać nie musisz :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely in love with your gloves <3

    Mahshid مهشید


    http://www.thankstofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks for your comment <3
    great outfit!

    mel xx

    http://melsmasquerade.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie, powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pasuje mi tu tyko naszyjnik, ale reszta świetnie współgra :)

    Zapraszam do siebie
    klauditte.blogspot.com
    i oczywiście jeśli się spodoba prosze o klikanie klikczku pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, chciałam zaobserwować , ale nie wiem jak u cb ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą maską ! Ogólnie stylizacja bardzo fajna :) zapraszam także na mój blog http://kasjaa.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja :) bardzo mi się podoba :)
    Może wspolna obs? Byłoby milo :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne spodnie i rękawiczki!
    Zdjęcia świetne - pomysł z maską bardzo lubię :)
    Pozdrawiam!

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne miejsce do zdjęć wybrałaś :) bardzo pdobają mi się rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  12. super ootd
    http://gumijagoda.blogspot.com/2014/10/black-beanie-nike-dunk-sky-hi.html
    Zapraszam ! jeśli możesz kliknij w pogrubione napisy na końcu notki

    OdpowiedzUsuń
  13. joli lookç


    Pour les deux ans du blog, j'organise un petit concours pour vous remercier de votre fidélité !
    http://fashioneiric.blogspot.com
    Coline ♥

    OdpowiedzUsuń